Sidor

lördag 2 december 2017

E!

Har väl iaf fått upp både hylla och ap-lampan över soffan då. FANTASTISKT!! Har ägnat en bra stund på eftermiddagen till att försöka få upp nå bra grejer som passar. Tror jag är hyfsat nöjd nu... lägger ut bild imorgon. Kanske... hittade ett E sista jag var på Fullerö. Precis sådär shabby chict som jag inte vill ha det. Sitter i detta nu och målar om det. Känns mycket bättre!! TOPPEN!!!
Är ni laddade för 1:a advent??
Jag tror jag är det faktiskt!
Var till Enköping o handlade hyacinter, en amaryllis och en julstjärna. Lite tomtar och luciatåg kom också fram. Imorgon tror jag vi tar tag i julbelysning samt julgran. Ska bli såååå mysigt!!! Om vi hinner förstås, ett adventsfika hos faster ska avklaras först. Högsta prio på självaste den första i advent!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar