Sidor

tisdag 26 december 2017

En annandag i min smak!

Så var julen över. Rätt skönt att vara hemma och såsa!! Men det har varit en riktigt trevlig jul får jag lov att säga.
Dagen har gått i tvättmaskinens tecken och vi går fortfarande i pyjamasen här hemma... vi har väl inga kläder att ha på oss för dom hänger blöta i hela huset...!! Hahaha!!! Elliot har lekt med sina grejer, som vanligt har han väl fått typ en hel leksaksaffär, och jag har läst och vi har inte ens gått utanför dörren. Jo, till tvättstugan då förstås.
Mumsar bästa julklappen som jag fick av kusin. Så sjukt gott!!! Mums!!!
Så nu ligger jag här i soffan och känner mig som ett övergött julsvin och fattar inte hur i hela friden jag ska orka åka till skolan imorgon...?!?! Men nu är det inte långt kvar!! Onsdag och torsdag i skolan och på fredag EXAMEN!!!! Wihoooo!!! Och hjääääälp!!! Nu är det på allvar!!! Jag blir fan skitnervös!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar