Sidor

lördag 23 december 2017

Tack och hej...

Så kom då dagen när det var dags att packa ihop och lämna in på praktiken. Jag fick så många fina ord med mig i ryggsäcken och dom var så gulliga så jag vart helt rörd!! Jag fick även en påse, till brädden fylld, med tandvårdsprodukter. HAHAHA!!! Pirkko (handledaren) måste ju ha länsat halva förrådet... hon är galen!! Så nu kommer jag inte behöva köpa tandborstar på ett bra tag alltså... tycker bilden inte riktigt visar hur mycket det egentligen var i påsen alltså...
Och jag fick ett superfint doftljus av Pirkko i julklapp också, jag kommer sakna henne JÄTTEMYCKET!!! Hahaha!! Hon kommer få dras med mig i framtiden!!!
Jag kommer sakna alla andra gulliga på Västertorg med, men Pirkko har verkligen varit en fantastisk handledare. När jag trodde det var totalt kört att överhuvudtaget ens fatta hur man fixade in sig på t4, (och en massa annat såklart men t4 kändes ju helt OMÖJLIGT!!!!) så peppade hon mig och stöttade och det tog ju inte lång tid så kunde jag fixa us-pass. Hyfsat iaf, Hahaha!!! Lite långsamt sådär, och jag kan ju va lite snackig med patienterna ibland känner jag. Förvisso rätt bra när tandläkaren dröjer, inte så jättebra när schemat är pressat...
Hon har engagerat sig och sett till att jag fått ut jättemycket av praktiken och dessutom är hon en mycket omtänksam och supersnäll person. PIRKKO!! I LIKE U, A LOT!!!
För övrigt gjorde jag väl en otrolig pinsam grej, sista dagen till ära... suck! Skulle röra ZOE... jag själv hade snott zinkoxiden från 6:an där jag var och ställt i 5:an tidigare på dagen då jag var med en annan tdl... skyndade mig in lite diskret och skulle lite snabbt bara hämta den där lilla burken... RASSEL, SLAMMER, BRAAAAK!!!!! (Totalt odiskret) heeeeela burken med Quick sticks åkte ner på golvet...
sjukt olämpligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar