Sidor

lördag 30 december 2017

Examen!

Då var examen avklarad och jag kan titulera mig tandsköterska. På riktigt.
Jag längtar till mars då jag börjar jobba. Och det som är grädde på moset är ju att jag har tre fina klassisar som jobbar på samma ställe. Kan man ha mer flyt?!?!
Men hjälp vad trött jag är idag!! För visst är det konstigt, det här att mamman i familjen absolut INTE, någonsin EVER, ska få ha en ynka liten sovmorgon...?!?! Min kära sambo var ute o käkade med sina vänner i torsdags, kom hem mitt i natten, han fick sovis dagen efter, jag tog examen igår. Kan hända att lite drinkar inmundigades, fick jag kliva upp i ottan??? Jajjemen!! Fredrik däremot tog en rejäl sovmorgon... iof exakt som alla andra lediga dagar så varför är jag förvånad...? är det nåt genetiskt det där??? Typiskt manligt beteende?? Nu är klockan 18.30 och jag är så trött så kinderna brusar. Blir en tidig kväll. Som vanligt. Somnar väl på soffan, kliver upp 22 och går och lägger mig. Känner att jag riktigt lever livet och gör såååå mycket utav det!!!! To do-listan är ca 5 kilometer, men orkar inte ta tag i minsta grej. Tröttsamt!! Jaja, vart ett trött inlägg det här.
Sooooom jag längtar efter sol och värme nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar