Sidor

söndag 11 februari 2018

En tipptopp lördag!!

Men alltså vad lyxigt!! Farsan hemma o barnvaktar så jag o Fredrik kan ut och käka och gå på bio. Alltså passare farsgubben, snart kanske du måste komma o sova varje helg!! Nädå, du får komma när du vill. Utan barnvaktsförpliktelser. Men nu har vi ju blivit RIKTIGT bortskämda med barnvakt för att hitta på nåt trevligt, bara jag och Fredrik.
Kvällen bjöd på souvlaki (?? Oxfilé på grillspett iaf) och vin på Tzatziki och bio. Nu är jag så sjukt mätt så jag aldrig kommer kunna sova. Jag är även sjukt trött. Extra jobbigt att inte kunna sova...
Men seriöst! Rätt skönt att sitta o käka o snacka i fred liksom! Även fast mitt förslag om att lägga på plastgolv i kök och hall verrrrkligen inte föll i god jord. Men jag har funderat på det där och jag tror faktiskt det kan bli sjukt snyggt och ett riktigt kanonalternativ till de hemska terrakottaklinkersen vi har.... nu låter det ju bara så fult med plastgolv, men jag vet ju inte vad det korrekta namnet är för tillfället. Men ni vet sånt där golv som Sunes pappa förstör när han kokar knäck i sunes jul... fast grå och vitrutigt... helst vill man väl ha gråvaxade plank på golvet, men det är ju tydligen bara så bökigt att bila upp golvet och så kan ju golvvärmen gå sönder och blabla... nä!! Det där plastgolvet!!! Vilken STRÅLANDE idé!!!! #kännermigsomettgeni #kanävenvaravinetsförtjänst


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar