Sidor

fredag 16 februari 2018

Kötta på!!

Ligger i soffan och är sjukt sugen på en toast Skagen känner jag!! Bild på underverket från nyårs. Mums alltså!!!
Tyvärr tycker jag att det oftast blir för rinnigt. Kanske ska satsa på hemskalade räkor, men det är ju så enkelt och gott att köpa kosterfiskarns på Ica. Kanske får ha lite tålamod och låta dom rinna av längre...?
Iaf så har jag alltid i Herbamare i min Skagen. Testa!! Sjukt gott!!
Herbamare passar ju väldigt bra till mycket...
Jaja! Det lär ju inte bli så mycket Skagen så länge jag ligger här i soffan och grinar. Men jag är bara SÅ TRÖTT!!! Tur att jag börjar jobba om en vecka, sån här långledighet är inte alltid bra. Kan man bli utbränd av för mycket ledighet? Det tror jag nog, om man är som jag. Hyfsat ostrukturerad, måste jag alltså planera min egen ledighet?!?! Fast iofs har jag haft rätt mycket inplanerat, som, så att säga, fallerat rätt rejält. Det är nog det här med att vara ledig med en treåring som liksom sätter käppar i hjulet. Och så blir det mest pannkaka av allt. #skyllerpåbarnetutanattblinka
Igår drog jag väl på örona så det stod härliga till... skulle åka till Skönsberg och hämta köttlåda. GLASHALT utanför ytterdörren (här hemma alltså) stod på bron, låste dörren, tog ett steg på stengången och SATAN!!!! Vevade och sprattlade, steppade loss och gjorde frivolter samt slog ner på knä i en rasande fart. Och NATURLIGTVIS!!!!! Precis när enköpingsbussen åkte förbi. Shit!! Passagerarna på den bussen måste ha fått sitt garv för dagen... eller året kanske rentutav... kravlade mig upp och haltade till bilen där grabbarna väntade. Fredrik fick typ andnöd. Tack för stödet... han har sedan en lång tid tillbaka utnämnt mig till jordens klant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar