Sidor

måndag 5 mars 2018

Höst i hyllan...

Lade jag upp någon bild förut på min kära labyrint-hylla? Här kommer ett par om inte annat.
Iaf så får det ju plats en hel del prylar och jag som inte är så stram och sparsmakad i stilen fyllde på den rätt snabbt (översta bilden) och jag har nu bytt lite prylar på den. Men, det blev allt lite höstigt tycker jag nog... med alla svampar. En liten ljusslinga lade jag dit också. Elliot blev ju helt plötsligt inredningsintresserad och skulle bestämt ha tillbaka sin apa, men svamparna kunde jag gott plocka bort från hans rum. Hahaha!! Knäppgök!!!
Och som synes så har vi fortfarande inte målat om i rummet... men det är som det ska vara det. Snart kanske vi får upp tapeterna i hallen iaf och deeeet blir ju kanon!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar