Sidor

söndag 4 mars 2018

Oj, vilken vecka!!!

I måndags började jag då äntligen mitt jobb som tandsköterska. Jag skrev kontraktet redan i december, som jag längtat!!!!.
Började dagen med beskedet att mitt vikariat görs om till en fast tjänst. Alltså så otroligt kul!!
Alla är så supersnälla och tar hand om mig på bästa sätt. Jag är så glad!! Men känner mig också såååå KASS!!! Jag vill kunna allt och ha rutinen som behövs, direkt. Det är bara så mycket att få in i knoppen!!! Jag vet ju att det självklart inte funkar så, men hur jag än försöker så försvinner inte den känslan. Har det med åldern att göra? Hahaha!!
Men soooom jag längtar efter känslan av inarbetad rutin och kontroll!!!
Omg!!! Hoppas kommande vecka också förskonar mig från hjärtsnörp och att jag överlever... Hahaha!!! (Också ett tyst rop: hjeeeelp!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar