Sidor

söndag 25 mars 2018

Veckan:

Det är väldigt lite uppdateringar här inne nu för tiden... men jag är ju så trött på kvällarna efter jobbet så jag somnar på soffan ca varje dag vid 19. Då hinner jag liksom inte med så mycket mer än att komma hem, äta, natta barn. Somna. Hahaha!!! Och inte blev det bättre efter att jag fick brev från ackis där det stod att jag har låga järndepåer. Då blev jag om möjligt ännu tröttare. Vadå hypokondriker...??
Så nästa gång det är dags för att lämna blod så får jag inte lämna utan bara ta prov för att kolla depåerna. Vad synd! För jag är ju så nöjd över att jag hittat en lämningsrutin som passar mig så bra. Blodbussen utanför Coop Enköping. Smidigt som bara den!!
Vad har jag gjort mer...? Käkade en massa gott på Basilico och kafé Linné i tisdags med Anna och Karin! Supermysigt aw!! Hemma vid nio och somnade DIREKT!!! Haha!! Det är ju fantastiskt att ha mina arbetstider!! Tidig morgon, men också tidig kväll vilket jag tycker är helt fantastiskt!! Får se hur det går imorgon bara, när vi ställt fram klockan... men nu har jag ju laddat med järn ett par ggr så det går nog jättebra... hoppas. Var det i torsdags den tråkiga nyheten om Ulrica Hydman-Vallien nådde mig? Jag somnade ju så tidigt så jag fick läsa det på bussen på morgonen och började nästan grina. Vad tråkigt och ledsamt!! En världsartist!!
Jag har iaf lyckats samla på mig lite prylar och de jag gillar mest är den svartvita installationen jag lyckats få ihop i stora skåpet. På bilden saknas en Caramba skål och en vit Flower Power (för jag orkade inte städa undan allt rassel som jag lagt där så det bara såg föööör stökigt ut). Jag har ju jobbat i väldigt (i mina mått mätt) många år på ett visst företag med inriktning inredning och matlagning och har passat på då det varit kampanjer och rea osv. Men det stora Openminds huvudet minns jag så väl att jag fick av Kjell och Berit när jag jobbade hos dom i Gävle. Jag blev så glad och kunde inte tro att det var sant! Vilken present!!
En del rätt svårplacerade prylar har jag också, I färg, men jag har dom ändå i vitrinskåpen så dom syns, eftersom jag gillar dom ändå. Jag är ju ändå rätt spretig i min "inredning"...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar