Sidor

lördag 7 april 2018

Dagen...

Den här veckan har varit såååå konstig, jag var tröttare än på länge i morse.
Så ett tag efter att jag och gossen klivit upp (typ mitt i natta som vanligt) så somnade jag på soffan. Vaknade vid 9 av att grabbarna var på väg ut. Vad hände?!?! Fredrik skulle visst på enduro i Enköping och Elliot fick åka till farmor. Jag blev helt ensam och kunde titta på exakt vad jag ville på dumburken. Wihoooo!!! Men det är ju härligt vad många dosor man ska behöva ha för att få igång skrället... Hahaha!!!
Sen drog jag till affären. Sjukt godissugen. Köpte vindruvor som alternativ. Det hade jag ju rent utav kunnat skippa!! Glad i hågen kastade jag upp locket när jag kom hem, vad i helsefyr?!?!? Mögliga. Morr!!! Skulle ha köpt endast godis!!!
Efter några timmar kom killarna i huset hem. Då tog jag och Elliot tag i vårt pyssel. Fram med min Cuttlebug och papper, lim och grejer. Vi gjorde kort, som vi skjutit upp i en evighet.
Skönt att det blev gjort! Men det tog också sin goda tid. Jag är impad av gossen som höll ut minst en halvtimme!
Lite sneda och vinda och limsträngar kors och tvärs (tror jag borde byta ut mitt älskade Karlssons klister... fast det är ju rätt bra, och så luktar det ju så gott också...), men det är väl lite charmen med hemmagjort?!?!
Hahaha!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar