Sidor

måndag 16 april 2018

Op-ex, kaniner och vinbärstomater...

Kom hem så tidigt idag. Varannan måndag slutar jag 12.30. JÄTTESKÖNT!! Så klockan var inte ens 14 när jag hämtade gossen på föris. Vi drog direkt till Ica, för mitt senaste inköp från Oscar & Clothilde hade kommit. Åh herregud... bara för att det var så mycket rea, var jag ju bara tvuuuuungen att beställa ett gäng prylar. Mycket ogenomtänkt, men ändå. Jag är ju även expert på att inte tänka hur stor sakerna är. Så tex dom superfina kaninerna som jag tyckte skulle va fina och göra lite väsen av sig, var pyttesmå. Hahaha!!! Meeeen kostade 79:- minus 40% så det var ju så sjukt billigt. Så jag ställde dom i en liten installation i badrummet ändå.
Sen åkte vi ner på färgaffären, det nya skåpet i badrummet ska verkligen få en ny färg... men det är en annan historia, som vi förhoppningsvis kan återkomma till snart ;)
Sen har jag ju fått ett gäng vinbärstomater av en jobbis i förra veckan. Dom har verkligen växt på sig under helgen. Fönstren i sovrummen är ju fantastiska!! Det växer så det knakar! Kul!! Och extra bra när jag själv inte fått tummen ur och sått frön själv. LYX!!
Det ska bli så roligt att se hur det blir  när dom växer upp!
Och slutligen: händelsen för dagen!!
OP-EX!!!
Min första!!!
Visst, jag har sett på ett par ggr, men inte assat själv... det är ju bara att jag suger i mig, för jag tror inte det är så mycket op på mitt nya jobb. Hoppas vi hinner med nån till innan jag slutar... det är ju liksom lite läbbigt, intressant och blodigt. Man blir lite rädd och nervös, men samtidigt nyfiken. Superkul!! En sak är då säker: det tar nog lång tid innan man tröttnar på det här jobbet. Full fart hela tiden och en sån variation. Verkligen TOPPEN!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar