Sidor

söndag 22 april 2018

Spackelgeni!!

Har påbörjat det nya skåpets förändring lite smått... hittills går det sådär... har köpt urfina nya handtag, som visade sig vara för breda. Insynsfilmen jag tänker ha på glaset kan ta upp till 2 veckor att få till butiken (jag vet, VARFÖR beställde jag inte via deras hemsida DIREKT?!?! Ja. Det kan man ju fråga sig... suck!!) och spackelhålen efter de gamla handtagen har sjunkit in, så det lär spacklas igen. Jag hade liksom checkat av den punkten och var glad för att jag iallafall fått en bock... men skitesamma!! Nya tag nästa helg!! Hahaha!!!
Men iaf!!!: vilken snilleblixt jag fick när spacklingen var i görande!!! Det var ju så små hål!!! Tog fram spritslådan som legat ouppackad i ca 5 år och hittade en skitsmal tyll. Klockrent!!! Fick dock göra en justering när spritspåsen sprack, men dubbla spritspåsar så var problemet löst. FAB!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar