Sidor

onsdag 25 april 2018

Pizzatajm!!

Fast inte idag förstås!!
Nä, i helgen... fick tips av Anna när vi var ut på tzatziki förra veckan och käkade så supergod middag.
Pizza på Liba-bröd. Ett bröd jag typ aldrig hört talas om förut, men sååå gott. Även till röror och annat gott. Iaf så gjorde jag följande: bredde på ketchup blandat med ajvar (blev verkligen supersmarrigt, gjorde verkligen inget att jag inte orkade koka egen tomatsås) på med färdigriven mozzarella, rökt skinka och salamichips. In i ugn. Jag svängde väl även ihop en burk picklad rödlök samt sköljde ett gäng spenatblad. Riktigt SMARR!! Elliot tog 2 tuggor av sin pizza. Så gott tyckte han det var...
Annars då??
Jo det ska jag säga!! Min retainer i underkäken är VÄCK!! Wihooooo!!! Skoja att jag tänker tandtråda för kung och fosterland hädanefter?!?! Japp!! Det ska jag!!!
Det värsta är väl att jag tror gaddarna kommer lossna efter avlägsnandet, men hoppas inte det då...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar