Sidor

lördag 28 april 2018

Fix o trix...

Igår sov Elliot och Fredrik hos svärisarna, jag fick således en kväll heeeelt själv med götta i soffan och exakt precis det jag ville på tvn. Hann med otroliga 4 avsnitt, olika serier, innan jag däckade på soffan. Underbaaaaaart!!!
Men imorse var lugnet över vid nio, då kom familjen hem och en SUPERSTRESSAD Fredrik deklarerade att det minsann var jäkligt bråttom om vi skulle åka till Thuns. Så det var bara att stressa iväg det. Hahaha!!! Fredrik....
Väl där var det ju bara såååå fullt med folk. Sååå jäkla billigt är det väl inte...? Eller är det det?? Så man bara måååste åka dit och trängas ihjäl..? Ja inte vet jag... lite smidigare att åka till Gränby o handla kan jag tycka... men skitesamma!! Fick lite feeling och köpte 3 kuddar och en duk till altanen. Blev ju riktigt bra och mysigt!
Sen ställde jag i en dr. Westerlund i skålen jag fyndade på Oscar & Clothilde, ett ljus från hm, en tjusig ljusstake som jag fick av mormor för hundra år sedan och en vas fick bli en liten grupp på bordet. Tyvärr blev det ju sånt tråkigt väder genast vi kom hem, så det får bli mer fix där ute en annan dag, när man inte behöver springa ute med dubbla långkalsonger och dunjacka...
men ändå, härligt att våren ändå är på g. HURRA!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar