Sidor

söndag 12 maj 2019

MoS med SusieQ

Igår träffades vi. ÄNTLIGEN!!! Jag o SusieQ. Tror det är 1,5 år sedan vi sågs sist. Herregud!! Då fokus mest ligger på att prata, äta och dricka vin så hinner vi ju inte shoppa så mycket. Men lite blandat skrot fick följa med hem:
En bauta kula från Lindt (Elliots bästa choklad, förutom Lysmelk). Från samma butik fick en liten gullig plåtask med påskchoklad. Så gullig burk så gossen får väl käka chokladen och jag kommer sno åt mig burken till diverse småprylar...
FYRA ananasdoftljus. SER NI??? Det är ju typ såna där tiki-glas!! Som passar perfekt till altanbaren. Inte för att vi har nån altanbar... meeeen tänk vad mysigt o ta sig en god pin(n med ~ över sig som jag inte vet hur man får till...)acolada i sommar där ute med en god vän. Likör 43 med mjölk går säkert också bra. Eller Kosackens längtan... eller.... nä fokus!!
Kostade endast 79:-/st på Lagerhaus. Extrapris. På barsidorna jag letade i somras på nätet kostade ju såna drinkglas typ 100 spänn stycket!! Utan ljus. Fy vilket kap jag gjorde!! Varför köpte jag bara fyra?!?! Fast iofs rätt drygt att bära på tåget. Vart rätt fullpackat i kassarna ändå. Hoppas det finns på Gränby. Ord. Pris hos lagerhaus 129:-
Sen en liten och stor kruka på hmhome samt ett servettställ. Till altanen. Så nu hoppas jag verkligen på härligare väder så jag får inspiration att gå ut och dona lite på altanen. Och elda ananasljus. Mysigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar