Sidor

tisdag 14 maj 2019

Pärlar...

Jag och barnet pärlade efter dagis igår. Eller mest jag... han gjorde två alster på typ 20 minuter. Jag höll på i 3 timmar.... typiskt! Bara leta pärlor tog en timme. Har bara såna där lådor med blandade pärlor, så det var lite besvärligt eftersom vi gjort ett gäng pärlplattor tidigare så sorteringen var väl sådär. Tänkte mig liksom grått, vitt och svart. Hade typ 10 av varje. Så då tänkte jag: GRÖNT är skönt!!! Den ena tog slut fort... typiskt! Sen bara tänkte jag att jag gör lite hur som, för det tog ju en jävulsk tid. Så jag tar och gör en färgglad och i helgen åker vi nog och köper lite nya pärlor. Om detta nu ska bli vår nya pysselhobby... igen... Hahaha!!! Vad har jag egentligen tänkt göra med min bautapärlplatta...???




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar