Sidor

fredag 24 maj 2019

Småsure...

Eller små sure... idag var en trist dag på jobbet, Lia jobbade sitt sista pass. Jag fick en väldigt trevlig present!!! En låda små sure. Nymodigheter jag aldrig testat, men kan ju bara tänka mig vad gott, och roligt, det kommer bli när jag korkar upp. Hon vet vad en gammal tröttluva kan behöva... vågar inte hugga in innan semestern. Man vet ju aldrig hur en mår efter en shotbricka nu för tin...
Hur har vi haft det då, så här fredagsmysdagen till ära? Jo det ska jag säga!! Fredrik är båtvakt så jag och Ellis har varit själva. Jag fick skavsår i öronen och han hade myror i brallan. Herregud... vi började pärla ganska sent, höll på ganska länge över läggningstiden... jag håller tummarna för en REDIG sovmorgon. Jag är så trött på att alltid behöva kliva upp i ottan!!! Blir ju trött och grinig hela dagen sen. Men vi får väl se då, hur länge han sover då... gossen. Men det är ju verkligen roligt att pärla... kanske kommer en bild på mästerverket. Det är ju grymtpillrigt!!! Och Elliot är ju grymt produktiv alltså. Det är ju för härligt alltså!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar