Sidor

torsdag 25 juni 2020

Försök inte lura mig va!!!


Alltså VA?!?! Tog morgonpromenaden, kände mig nöjd. 50 minuter i gassande morgonsol. Vad händer?!?! Kollar appen som ingår i luren, sätter den goda känslan i halsen. Alltså va?!?!?!
Innerst inne vet jag ju att stegen jag gått ändå är gjorda, men man vill väl inte gå miste om flera tusen steg??? I bildform.
Hahaha! Knäckt!!
Kan det bero på att jag vände magväskan (ja, det är sant, jag har en sån nu för tiden. Perfekt att stoppa telefonen i... Värsta frilufsaren... Hahaha!!!) så tlfn var på baksidan? Låg väl så mjukt och skönt På rumpan så stegen inte registrerades...? Jaja! Var med om det där förut också, när jag var ute på barnvagnspromenad och hade telefonen i skötväskan. Typ 500 steg på en timme. Inte så troligt... men skitesamma!
Nu ska jag dra på bolaget och handla till imorgon. Kan det vara skallebank och träkepa som väntar på lördag...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar