Sidor

söndag 21 juni 2020

Solsting!

Tror jag på riktigt fick en släng igår...: jag och biggan tog en tur till fots i terrängen igår. Jag började hemifrån 7.30, tog en halvtimme ca till biggan. Ute i skog och mark med doggarna ett bra tag och jag kom hem efter 10. Dyblöt av svett och adrenalinpumpad deLuxe efter att gått omkring i högt gräs på, i bitvis, nästan osynliga  stigar osv. Som alla (Står väl i allas intressebok eller?!?! Hybris...) vet hatar jag alla äckliga djur i naturen, tex ormar, och var livrädd ungefär hela tiden att jag skulle sätta ner foten i ett vidrigt gap. Fy farao. SÅÅÅÅÅ ÄCKLAD av bara tanken... tur Biggans hundar var med. Hur gulliga?!?! Hur som helst blev jag riktigt hängig på eftermiddagen och var tvungen att lägga mig. Drack nog helt enkelt för lite vatten. Det var ju verkligen hur varmt som helst igår. Helt underbart i semestertider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar