Sidor

torsdag 25 juni 2020

Sypall...

....FÄRDIG! Jamen vart ju inte så tokigt! Man får ju inte kolla i vinklar och vrår... Hahaha!! Strök på lite vliselin på tyget, eftersom det var så sladdrigt. Skulle jag inte gjort... blev jättekorvigt och knöligt eftersom det inte fastnade riktigt. Eller så är det sådär dåligt, kanske inte ska fastna bättre...??? Dessutom hade jag ingen häftapparat så fick återanvända ett fåtal småspik från pallen. Strunt i det! Är väl ingen som bryr sig i det?!?! Livet går vidare!
Eftersom den enda plats vi har kvar här i huset är i hallen (pga den stora krukan som förut hade en Palm i sig är ute på altanen) så får den stå där. Blev en salig mix det där... djungel, romantik, antikt samt en gubbe från Påskön (typ). Högst personligt iaf... Hahaha!!!
Wihooo! Kom precis på vad jag ska stoppa i. ALLA broderiprylar jag samlat på mig!!! (Ja, jag vet... det är ju typ sånt den är till för...)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar