Sidor

fredag 19 juni 2020

Kan inte tro det är sant!!

Men nu har jag ändå semester. I 6 veckor!!! Eller lite är ju föräldraledighet med lägstanivå, men lätt värt!! Och även fast inga planer finns så känns det bara såååå härligt att vara hemma. Slippa morgonstressen, (fast just idag vaknade jag helt olämpligt kl 4. Första dagen på semestern. Vad falls?!?!?!) hinna träna i lugn och ro och barnet kan väl gå runt i pyjamas hur länge som helst då. Om han ändå bara ska vara sölkorv hela tiden...
jag hoppas träningen kan resultera i liiiite viktnedgång, för jag har kämpat på i flera månader, klivit upp kl 5 för att hinna innan jobbet. Resultat: IIIIIBLAND, väldigt sällan, har jag gått ner ett kilo. Som jag väldigt snabbt går upp igen. JÄKLIGT!!!!! Märkligt ändå... Så det blir spännande att se om det blir skillnad vid ledighet. Fast då kanske jag smackar i mig massa onyttigheter istället... Jaja! ska ändå skita i vågen. Det primära är ju ändå att känna sig bra, och det gör man ju efter träning. Hejjahejja!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar