Sidor

onsdag 24 juni 2020

Ger upp...

Nu hamnar sypallen på vänt. Dynan är maxat blöt, själva pallen var för varm när jag målade så färgen bubblade sig och jag hamnade i nåt värmeslag igen... ajajaj!! Får ta nya tag imorgon. Slipa bort bubblorna med fint sandpapper och måla om. Förhoppningsvis är dynan torr då också, så jag kan klä om den. Det var inte LIIIITE vidrigt att tvätta den där dynan ska jag säga. Fyfarao. Var tvungen att ta klorintvätt till slut. (Förlåt miljön....) Men alltså det var som att hälla ut bajsvatten ur den när jag sköljde ur bikarbonaten. Helt brunt och en redigt unken lukt. Jag associerade direkt till att nåt mord, eller valfri, vilken som helst annan, blodig händelse inträffat just på den pallen... jag har ju slutat lyssna på rättegångspodden. Borde slappna av lite... Hahaha!!! Fast jag tittar ju på både Sorjonen och Dublin murders, så det är väl därför. Men iaf...: jag tror dynan är ordentligt tvättad och genomsköljd nu iaf. Visst kommer det väl bli riktigt tjusigt med mitt underbara pelargontyg som jag köpte för några år sedan???
Jag bara ÄLSKAR att jag är lite av en hoarder... kunde bara gå in i tvättstugan och komma ut med nåt så tjusigt. Aaaahhhh!!!! Ibland är det gott att vara mig... Hahaha!!!! Bra att jag peppar mig själv... Hahaha!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar