Sidor

lördag 1 augusti 2020

Shopping...

.... i Hälsingland.
Vi drog till Ljusdal och handlade lite på loppisarna. Jag fick ihop 2 vaser och TRE (WOWWOWWOW) krukor med Guld och blommor. HURRA!!! Ett grytunderlägg i gjutjärn på en vanlig affär blev det också.
Sen när vi handlade på Ica i Färila innan vi drog till stugan igen hittade jag en perfekt grej att hänga upp på installationen. Jag tänker plantera om murgrönan och stoppa krukorna i den där metallkorken istället. Det blir nog väldigt bra faktiskt. Hälsingland levererar!!!
Idag känner jag mig lite bakis och skakis efter en blöt kväll hos Biggan. Men imorgon, för övrigt sista semesterdagen, kanske jag orkar med att styra upp. Vi får se. Fast iofs har ju dagen knappt börjat. Mata mig med lite cola och godis så kanske jag fixar det ikväll... Hahaha!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar