Sidor

lördag 25 september 2021

Bada sig lite…

Jag har ju tidigare bestämt att jag ska vara en god mor och följa med gossen till badhuset. Det har verkligen suttit långt inne får jag lov att säga… det här med att i offentligheten kliva fram i badkläder är direkt inte min grej…
Men så tänkte jag väl att igår, fredag, då var det dags. Jag slutade tidigt och vi hade packat väskan för att åka så fort skolan slutade. Men jag hade missat en sak, det var platsbokning på nätet. Det blev inte bra med tiderna så vi åkte imorse istället. 8.00 var vi på plats och Ellis skämdes ihjäl över morsan sin som inte satt sin fot på ett badhus de senaste 32 åren…typ… vi var ensamma på familjebadet, alltså hur BRA?!?! Det var skithärligt. Ända tills det bara vällde in folk och jag mutade pojken med fika för att vi skulle dra hem innan de 3 timmarna löpt ut. Alltså obehaget… dels att dela pool med ett gäng främlingar (alltså jag veeeet att folk kissar i vattnet, det har jag hört!!) och sen att ens vistas i badkläder bland annat folk…. Fyfyfy! Vidrigt!!
Men jag åkte vattenrutschbanan iaf. Det var där i början när vi var ensamma. Alltså jag dog!!! Fy vad hemskt ut i skallen jag blev!!! Hahaha!!!  Elliot ville ju så gärna åka, men han bangade. Så då tänkte jag att jag skulle visa vad roligt det var…. Nä, fy!! En gång räckte. Det var värst vad känslig man blir med åldern….




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar