Sidor

torsdag 2 september 2021

Som ett brev på posten…

Suck! Min visdomstand borde verkligen få kasta in handduken. Jag är ju inte förvånad, jag har ju blivit förkyld och då slår det ju aldrig fel. Perikoronit deLuxe…!!! Fy farao! Tur jag är laddad med både koksalt och Corsodyl gel. Ett måste i medicinskåpet!!
Jag börjar få till en socka, det var ju ett tag sen… kan det vara ett år sedan sist? Den uppmärksamme ser att jag använder endast 4 stickor (myyyycket smidigare), små stoppar på stickorna och även en varvräknare. Jag verkar ha tagit det här med sockor till nästa nivå. Ska jag börja sticka lika stora på gamla da'r???  Wow!! Men det här med häl… det verkar ju aldrig ge sig. Hur svårt ska det vara att få till snygga ihopstickningar?!?! Eller vad det heter….

1 kommentar:

  1. Jag råkade ramla in på din gamla blogg via en genväg jag måste ha sparat för 10års en :-D Är det dags för date och kurs igen, jag är kung på raggsockor och hälar och IHOPTAGNINGAr som det heter ;-) Puss!

    SvaraRadera