Sidor

söndag 19 september 2021

Bild skärmdumpars från fejjan…!

Jaså, vad gör ni andra en söndagsmorgon? Jag höll på att sätta i halsen när den här annonsen dök upp i mitt flöde på fejjan. Ett helt överkast med små kaniner…
Det kändes lite ruskigt… men det är val samtidigt mycket mjukt och skönt kan jag tro… jag skojade dessutom till det med en på jobbet som hade ont i knät att hon skulle knyta fast en kattunge för det har jag hört ska vara bra… men det kanske var små kaniner som var bra…?  För folk som har ont i lederna…? Typiskt mig som aldrig minns…!
Jag har iaf påbörjat en knävärmare till henne, hoppas den blir klar snart. Jag hinner garanterat om jag kliver upp nu och avslutar projektet. Ullblandning i garnet, det kanske också värmer gott. Få se om hon vill ha den… hahaha!!! Jag boooorde ta tag i lite hushållssysslor, men hur kul är det!?!?!
Gårdagens kräftis var så himla trevlig!! Men vi gick först hem, såklart, vid 21 dånade sovklockan i öronen. Hahaha!! Sjukt!! Gossen sover fortfarande (jag vaknade för ett par timmar sen, onödigt) att Fredrik fortfarande sover var väl mindre skräll…
Nu ska jag knata upp, kan man käka räkbomb till frukost? Tror det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar