Sidor

lördag 15 januari 2022

Nya tider…

Dags att tänka på huden… igen… hittade nåt propolis-serum på apotea sist. Kör i vind! Jag ser ju mer eller mindre ut som en prickig korv i nyllet… ( inte gjorde det saken bättre att jag i sjukstugetrisstess vaxade morrhåren i veckan heller… suck) så nu har jag tvättat, peelat samt smörjt nyllet innan sänggåendet. Som vanligt förväntar jag mig någon form av mirakel till imorgon. Ja, vi får väl se…
Vidare drog jag in till ett centrum idag. (Jag skriver inte vilken stad jag drog till pga blev lite irriterad på servicen som jag tyckte var rätt kass, vill inte hänga ut butiken då min upplevelse även kaaan ha blivit lite färgad av det jag sökte inte fanns) Jag har blivit så sugen att brodera, jag följer flera broderiinstagrammare och senast i raden är possumbroderi. Se skärmdump. Alltså så fint!! Jag har ju en massa broderiprylar som jag samlade på mig för flera år sedan, men tyg saknas. Så då ville jag väl köpa nåt sånt där kläde till yllebroderi. Så hade inte TYG-affären det. Det var ju märkligt!! Inget bra tips på annat heller… jaja… får bli en tur åt andra hållet och kolla efter tyg på Olssons tyger istället då. För inte behöver jag ha EXAKT precis de "rätta" grejerna. Det är ju mest stilen jag vill åt… eftersom jag ska försöka lära mig lite stygn hos Lia imorgon och jag inte kände för att bara sitta i bilen kors o tvärs i landet idag så tänker jag testa det här med broderi på ett färdigt kuddfodral som bara ligger här hemma rätt och slätt. Ylletyget får vänta.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar