Sidor

måndag 24 januari 2022

Självömkan är total…

… sjukstuga… IGEN!!! Alltså man orkar ju inte… Fredrik hade covid i torsdags och jag blev tvärsjuk igår… imorse drog jag till Enköping för ett pcr-test… har testat hur många snabbtest som helst, visar negativt… men alltså det måste väl vara orimligt?!?! Ja vi får se vad det visar… och nu börjar Elliot snora också… jag vill vara pigg och kry!! Det är ju värdelöst att vara hemma och sjuk/vabba hela tiden. Alltså jag gillar ju att va hemma, men då i god vigör. Att bara vara sjuk och inte orka med nåt är ju verkligen supertrist… samt så tycker jag ju väldigt mycket om mitt jobb också, jag hade ju kommit i fas precis efter förra sjuksvängen… SUCK!!!
Har precis kollat Young Royals på Netflix efter rekommendationer. Riktigt bra! Nu får det bli lite mexikansk mat… har laddat en buffé med honungsvatten och snorpapper i sängen… hahaha!! Tragiskt!! Behöver jag säga ens att jag tycker mest synd om mig själv i världen just nu?!?! Fast sägas bör: det hade ju kunnat vara mycket värre. Det är jag väl medveten om… men just nu känns det inte kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar