Sidor

måndag 31 januari 2022

Paketöppning

Så roligt när det kommer hem ett paket!
Det var rea på Oscar & Clothilde. Min groda i sovrummet fick inte bara en, utan TVÅ grodkompisar. Det var ju ändå 50%… OCH jag har verkligen länge suktat efter en till. Så nu har jag totalt 3 grodor. En ska få stå kvar i hallen tror jag. Sen följde det med en grön vas i shoppingvagnen också. Men nu har jag lite väl många bulliga vaser i exakt samma höjd… inte roligt! Jag vill ju ha en tjusig installation… hmmmm, den åker väl ut på altanen i sommar… önskar jag får en snilleblixt angående den där altanen snart. Det står inte på så ska man fixa där ute. Som jag längtar!! Jag vet att jag iaf inte tänker så nåt själv i år… jag tappade lusten när det inte blev ens några tomater… tänker verkligen bara köpa färdiga plantor… tror jag… kaaaanske luktärter… vi får se.
Nu är det premiär på Husdrömmar. Kul!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar