Sidor

söndag 6 februari 2022

Men nu så!!

I deppiga post-covidtider händer det väl lite roligt i stugan… husmorsroligt kanske… hahaha!!! Låg på soffan och slösurfade i utmattningen, då dök det upp!! Reklam för Jysk. Väääldigt bra erbjudanden pga nyinvigning efter ombyggnad. Och det stämmer ju, när vi köpte nya madrassen efter jul så var det verkligen en riktig röra där inne. Hur som haver så behöver vi ju nya kuddar och täcken. Hängde på låset (typ) igår och handlade loss. 9 kuddar och två täcken. Samt 2 örngott. Typ 3000 spänn. Sparade (TJÄNADE…;) ) nästan SEX TUSEN!!! Alltså det kändes väl jäkligt fint!!??! Så ett tips är väl att passa på nu när det är så otroligt bra priser!!! (Eller ska jag känna mig lurad?!?! Hahaha!! ) och gissa om jag sovit så jäkla skönt inatt?!?!
Men iaf… så jäkla jobbigt när jag bäddade nytt då, vad jobbigt det var. Det måste bero på den här jäkla corona. Blev helt slut!! Så hoppas min kära tandis orkar med mig på jobbet imorgon… för det här kan ju hålla i sig hur länge som helst sa vårdcentralen när jag snackade med dom… men det blir säkert bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar