Sidor

söndag 13 februari 2022

Fortsättning på helgen..

Tog även tag i att sticka grytlapp i två färger… det är bökigt alltså! Kände mig peppad och lade upp hur många maskor som helst med det tunna fina garnet som kom hem i veckan. Blev för mycket maskor att hålla reda på, gjorde fel och fick ett bryt… andades och repade upp allt och tog ett tjockare garn och hälften i antal maskor… men det är krångligt med två färger!! Fast ändå kul! Så vi får väl se hur jag lyckas… maskorna blir otroligt ojämna och även fast jag lägger den rosa som jag ska så är det då rakt inte den som "poppar"… får väl youtuba lite mer och se vad jag gör fel… skulle fasiken vara härligt att ha en pysselinstruktör i byrålådan som man kan dra fram vid behov…
Jaja! Jag känner iaf att jag fått lite pysslande gjort och det känns riktigt skönt!! Så obehagligt när det som ska skänka lite ro mest stressar en pga att det hoppas på hög. Hahaha!! Sjukt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar