Sidor

lördag 26 februari 2022

Ernst syndrom!

Fick upp ett minne på fejjan nyss. För 9 år sedan hade jag stickat fodral till mina lampor på fot. Aaaahhh! Så pysslig!! Önskar jag producerade lite mer. Och skitesamma att det blir snett och vint, det är ju för farao inte en maskin som gjort det!!! Hahaha!! Det är bra att peppa sig själv!! När man är lite sur och vresig, fake it till u make it. Låtsas vara glad och pepp på livet, till slut känner man ändå lite positiv vibe. LOVAR!! Fast ibland VILL man ju också vara sur och förbannad, så då får man väl vara det.
Jaja, ska ta upp min hashtag #ernstsyndrom gillar det. Och tadaaaa!!! Testgrytlappen färdig. Snart. Ska bara sy ihop den och försöka blocka den på nåt sätt… men vad svårt det var med det tjocka garnet. Men då kanske jag är redo att göra nästa med det fina, tunna garnet. Jag säger: lycka till!
Tack!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar