Sidor

lördag 26 februari 2022

Vilken morgon!

Kan man bli annat än glad?!?! Fem i 8 imorse såg det ut såhär hemma hos oss. Solen sken och allt var väl bara så toppen?!?!!!! Vilken helg!! Bra att ladda batterierna efter denna vecka. Mina bihålor spökar rejält, man blir ju utmattad!! Det sliter på humöret, det kan jag lova.
Men trevliga tider hade vi igår efter jobbet. Då vi och Edvins familj käkade på Pong i Gränby. Premiärdag, hjälp vad med folk. TYVÄRRRRRRR inga såna där goda kokosbollar på buffén, men det viktigaste var ju ändå umgänget. Hurra!!!
Sen idag har jag snicksnacket lite med min gamla jobbis från Cervera. Hon är numer tandsköterska i Uppsala och hon och hennes tdl är nischade i kirurgi. Fick en hel del bra information i ämnet, längtar till jag går lite utbildningar. Kanske får auskultera hos Linda… så roligt!! Måste hålla koll efter kurskataloger… känner mig peppad!! Vilken tid man har framför sig!! Wowwowwow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar