Sidor

tisdag 8 februari 2022

Nya tag…

Är det nu, snart, det händer? När jag tar upp det där med att lära mig sticka grytlappar i två färger (igen alltså Hahaha)?!?! Kanske… hoppas!! Jag fick lite inspiration i söndags och kom på att det kanske blir lättare med rundstickor…?? Ja vi får se! Beställde ett gäng stickor och en massa garn, vilka mumsbitar!! Det jobbigaste kvar nu, att överföra mönster till rutat papper… har sparat kanske 52 tusen inspirationsbilder på Pinterest…  eller undra om Fredrik skulle kunna skriva ut….
Jag får fråga honom. Annars måste jag väl se till att köpa ett rutat block… undrar om det finns i A5…? Jamen vi får se, kanske jag sätter fart med det i helgen. Broderiet ligger verkligen på is… synd att jag var så dålig när jag var hemma från jobbet i 2 veckor… annars hade jag ju kunnat passa på att pyssla lite då… men är man sjuk så är man ju…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar