Sidor

tisdag 22 februari 2022

Snigelfart!!

Det går då väldigt långsamt med min grytlapp… och det här med rundstickor… jag blir ju helt galet förbannad!!! Garnet fastnar ju mellan själva stickan och slangen. Shit!! (Det är inte så bra det här att jaga upp sig över bagateller… )Så jag kan nog i ärlighetens namn skylla lite på det att det ser lite knäppt ut… men sen är det ju väldigt krångligt också… jaja… hahaha! Det var ju tydligen det mest intressanta som hänt här med tanke på att det varit väldigt dåligt med uppdateringar här inne…
Men det stämmer såklart inte… det har hänt en hel del. Tex har jag kontaktat vårdcentralen och fått utskrivet rinexin för mina bihålor. Hämtades idag. Vet inte om det är placebo, men känns det inte redan bättre…? Hoppas, för jag är så trött på att ha irriterande småvärk hela tiden. Hjälper det inte ska jag boka tid för utredning.
Sen var det ju syjunta i lördags hos Lia. Såååå mysigt!! Vi har ju inte setts sen strax efter jul. Känns som en evighet sen.
Nu börjar det bli dags att hoppa i lopplådan. Jobb och fritids för den här familjen imorgon. Elliot har ändå tur som kunde vara hos farmor o farfar idag och på fredag… man får ju dåligt samvete som inte är ledig på lovet, som "ALLA ANDRA"… vilket inte stämmer såklart. Fritids har ju öppet av en anledning. Det är ju många föräldrar som jobbar. Jag ska försöka härda ut till sommaren, hoppas mina önskade semesterveckor får ok så får han ett hyfsat sommarlov iaf gossen… det är ju toppen!! Och nu när vi går mot ljusare tider kommer tiden bara rusa förbi!!! Imorse var det ljust ute när jag åkte till jobbet. Såååå härligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar