Sidor

lördag 29 januari 2022

Vad händer…

… i sjukstugan idag då?
Klev upp nyss, gossen behövde mat. Fredrik är på nåt möte, så det var bara att pallra sig upp. Känner mig risig fortfarande och har hosta som river nere i lungorna… fy farao! Jaja… skönt för Fredrik som blev frisk på ett par dagar och nu är helt på topp. Orättvist! Men alltså mitt immunförsvar måste ju bara vara så sjukt sopigt!!
Men jag passade på med en sak iaf som jag tänkt på länge…. Försöka styra upp lite ordning i badrumsskåpet!! Tog bort mina gamla parfymer… packat dom i min tjusiga skolåda från adidas med Marimekkomönstret på, hahaha!! Och nu står dom i en garderob bara… hahaha!!! Elliot kommer få ett hellskotta när han blir äldre… för inte lär väl jag o Fredrik dö-städa direkt…
Men nu hoppas jag att Fredrik får lite inspiration att röja bort lite av sina prylar i skåpet och så ska jag hitta nån bra förvaring så kanske det blir lite ordning DÄR iaf… babysteps… hahaha!!!
Efter min ringa insats blev jag yrslig och ska vila tror jag. Så tröttsamt det här… fy farao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar