Sidor

söndag 3 juli 2022

EXAKT vad jag behöver!!

Nu är jag hemma från kafeterian, hjeeelp!!! Jag är en fotbollsmorsa nu, jag tror faktiskt det här var intagningsprovet… Phu alltså… men det var inte så läskigt som jag trodde och 2 timmar rusade förbi. Så nu har jag kanske gjort mitt i klubben för ett tag. Antar man lär stå parkeringsvakt på mickelsmäss… men det kanske bara är kul…? Jag ska sätta på mig optimistbrillorna!! För det är ju bara trevliga föräldrar ändå. Synd att Elliot inte var med idag då, men nästa gång har han väldrillade päron på plats. Hahaha!!!

Alltså kolla in vad jag fick av tjejerna igår!!!
En ros som jag faktiskt behöver borta vid grusparkeringen och det urtjusiga fatet i Swedish grace. Så himla fina!!!  Nu måste jag samla ihop några fat till. Har ju tegods i samma, tänk att bjuda på afternoon tea på så fina fat!!! Längtar!!! Alltså hjälp vad jag tror det kommer bli bjudningar och annat när friggebod är kommen. Hahaha!! Bäst att hejda sig… borde skaffa den där friggebod men innan jag planerar in…




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar