Sidor

onsdag 27 juli 2022

Vinlunch…

… även fiiiinlunch! Sjukt najs! Efter gårdagens katastrofmående med migrän så jag höll på att bryta ihop precis när farsan o Sandra o Petri kom på besök, så var det härligt att vakna upp idag och känna sig lite pepp på livet igen. Exakt nu sitter jag på altanen proppmätt post-vinlunch med min kära jobbis Anna. Undrar även vart Sofie tog vägen som skulle komma efter 14.30…hmmmm hahaha! Lyssnar på lite Kent och är lagom susig. Alla som undrar vart gossen är kan jag lugna med att han är på hockey med sin farsgubbe.  Fick en fin korg med fina godsaker, gulligt!!! Korgen kommer passa sjukt bra till syjunta dessutom!!! Ååååhhh!!! Borde ta tag i syjuntandet, verkligen handarbeta alltså… det verkar jag lagt av med. Synd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar