Sidor

lördag 16 juli 2022

Påhälsning…

Hur mycket jag än önskar att en person stannar bilen, knackar på och bara önskar titta närmare på mina installationer så måste jag nog inse fakta att så är inte fallet… sannolikheten att det är någon som rekar semestertomma hus är nog typ tusen gånger större. Så det var en konstig känsla jag fick när det idag faktiskt ringde på en snubbe och bara ville veta vad jag har i mitt träd som blinkar så grönt och fint. Ja, vi får väl se… det kanske inte bara är körsbären som är borta snart… mina urtjusiga glashängen hänger nog också rätt löst i sommar… jaja, iaf har vi en starkt misstänkt på film. Hahaha!! Här kommer man inte obemärkt förbi…
Annars så är första dagen på semestern en riktigt svårstartad en. Har iaf ställt fram ap-krukan, där elefantöronen växt sig redigt stora, och ett par krukor som jag ska plantera om i… kanske att jag gör det imorgon. Måste ändå köpa jord först…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar