Sidor

onsdag 20 juli 2022

Loppis?

Nu när jag shoppat så mycket känner jag att jag kanske behöver lite mer INflow i kassan… vad ska man med alla tallrikar om man inte har råd med mat liksom… hahaha!!! Riktigt där är jag väl inte än… men sjukt med så mycket porslin, som jag dessutom INTE behöver… men iaf… i höst ska ju tex alla elefantöron in från altanen. Har satt om ett gäng och dom är riktigt frodiga får jag lov att säga. Än så länge iaf… men vart ska dom få plats??? jag boooorde ha en loppis, kan man sälja sina blommor på loppis? Elliot vill också spara ihop till ett VR, så är vi duktiga nu på semestern och plockar ihop saker vi inte använder osv så kan vi ju ha en loppis på garageuppfarten igen…  det hade jag ju faktiskt för några år sedan… men det är så trist själv… hoppas nån av mina vänner också vill ha bord och stå o sälja. Tjäna kosing OCH umgås. Kan det bli bättre?!?! Ok mina vänner. Hojta till…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar