Sidor

onsdag 20 juli 2022

Vilken dag!!!

Alltså den här veckan!!! Förra veckan slutade ju lite motigt och jag blev sååå omotiverad och grinig… men så kommer den här veckan!! WOWWOWWOW!! Håll i er, här kommer en sammanställning av veckan hittills! Måndag: gick i pyjamasen hela dagen. Det var ju skönt, men mindre kul… tisdag: jag och Elliot drog till Karin och hängde innan dom drog till Gotland. Vi käkade och fikade en massa gott, men att äntligen träffas var såklart det absolut bästa! Jag som verkligen längtat efter henne. Så himla fin och härlig. Tänk att det gått ett år( kanske mer???) sen vi sågs… galet!!!
Idag: hämtade mitt paket från Jotex och dra på trissor! Tallrikarna jag beställde var verkligen snyggare i verkligheten än på bild. Jättefina kökshanddukar och servetter i linne. Såååå nöjd!! Det var ju 30% ytterligare rabatt på rean, vem kan motstå…? (Borde dock ha köpt fler textilier, men nu är det som det är. Fokus friggebod nu…) och vidare drog jag till Iittala och köpte två snäckfat. Och nu är jag informerad att hittar man billigare på nätet så matchar dom priset, alltid. Så det blev så billigt!!! Jag har handlat där i så många år och har aldrig vetat det, men så har det tydligen alltid varit. (Jag vet att folk sagt att dom liksom ifrågasatt priset och sen fått billigare, men sån orkar inte jag vara. Jag har ju egentligen sällan ett reellt behov av prylarna heller, men shoppar gärna om det är ett riktigt bra fynd liksom, det älskar jag!!) Men det är iofs bra att jag inte vetat det tidigare. Vi har ju verkligen inte plats… vart ska jag ställa prylarna?!?! GULP!!!! Men ändå: VILKEN DAG!!!! Vilken VECKA!!!! Dessutom semester. Grinar nästan för det är så bra!!!
Nu ligger jag i solen och ska läsa min bok. I lugn och ro… alltså….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar