Sidor

onsdag 3 april 2024

Byggare Bob…

… fick eld i baken. Efter flera dagar i ett zombie-mode så vart det väl fart i gammeln!
Började dagen med en tur till Bålsta och träffa mina fina ex-jobbisar. Mycket trevligt!! Det blev ingen lunch i Enköping idag heller, så jag drog hem och satte fart med både det ena och det andra. Men nu måste jag få hjälp av familjen med alla påbörjade projekt. Var sjutton ska jag göra av alla grejer jag rensat bort från diverse gömslen och vrår… kanske får in ett lass i tvättstugan nu när jag tvättat så sjukt mycket i helgen… perfekt!
Hittade även några tavlor Elliot hade i sitt rum när han var liiiiiten, spikade upp några i vardagsrummet, inte så tokigt! Elliots planettavla fick vara med i installationen också. Det där med centrering och vattenpass är väl överkurs…? Och lite hål i väggen får man väl räkna med…? Hahaha! KLANT!! Tror även att jag ska måla om 2 av ramarna till lite mörkare grön… men det kanske blir till helgen. För nu ska jag snart på massage. Ska bli sååå skönt. Kommer vara såååå utvilad och relaxed på jobbet imorgon. NAJS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar