Sidor

tisdag 9 april 2024

Skrik och panik!!!

I söndags fick jag till slut ändå hjälp av Fredrik att få upp de resterande ljusslingorna, men titta så bra det blev. YÄÄÄÄY!!!
Men dra mig baklänges vilket bakslag i det perfekta livet. Fick väl magsjuka mitt i natten… VIDRIGT!!!! Så nu har jag legat YTTERLIGARE två dagar helt jäkla sänkt. Fast jag käkade idag och känner mig såååå mycket bättre. Trött och matt, lite ont i magen. Men det får jag väl räkna med ett tag framöver… nä, fy alltså!! Bland det värsta jag vet. URK!!!
Nä, nu vill jag verkligen bli pigg och alert! Så fröer och fixa i trädgården. Jag måste ju starta projekt trädgårdskonst nån gång också!!! Jag måste få inspiration! Känner mig så stängd!!! Synd! Kanske får titta på nåt trädgårdsprogram på SVT i helgen… hoppas jag bara blixtrar till och får en plan. Lite liv i kroppen! Ja, det längtar jag efter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar