Sidor

lördag 13 april 2024

Kollakolla!!

Vad har jaaaaag hittat idag?!?! Rosa pärlhyacint!!
Allt har en mening, jag säger då det!!!
Blev irriterad och sur när jag igår fick reda på att Biggans värdinnegåva för dagens syjunta förväntas anlända till Ica på måndag. SHIT!!! Jag som lade beställning redan för 3 veckor sedan!!! Stor frustration!!!
Vad skulle jag hitta på då då?!?!  Blev genast sååå mycket att stå i imorse. Det är skönt med tidig syjunta, men det blev lite stressigt då. Drog till Fullerö för att köpa nån annan present… hittade en väldigt tjusig kruka… (köpte även en liten vinröd kruka till mig själv… inte min färgfavorit, men det var 70% så jag tänkte att den sääääkert kommer till användning.)
Så då var jag tvungen att köpa jord också… drog till Ica. 4 säckar för 149. Bra pris!!
Men blommor då?!?! Ja, då fick jag dra till Tuna trädgård. Och där hittade jag ju mycket najs till Biggans present, men det finaste av allt: rosa pärlhyacint!!! Wowwowwow!! Och dra på trissor!! Passade ju perfekt i den vinröda krukan!!! Ja, jag säger då det! Idag hade jag då flyt med shoppingen. Känner mig som en lyckad person 100%…!!
Hos Biggan blev vi fullproppade med champagne, god mat och massa godis. Mums!! En så rolig liten drink fick vi också i små glas med ett gulligt lock. Man svimmar ju vad gulligt!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar