Sidor

söndag 7 april 2024

Husdrömmar…

… på tv och banankaka i ugnen. Hur härligt!! Kerstin svängde förbi, blev kaffe i friggan och inte så mycket upphäng av ljusslingor… typisk otur!! När hon drog hem hade det börjat regna så jag var tvungen att gå in, föööör kallt att spika på friggan…
Sen fastnade jag i soffan och nu blev precis banankakan klar… kanske får acceptera att det får bli nya tag nästa helg istället… känner för att pyssla lite… men vet inte vad jag ska riva fram… det blir ju så mycket stök härinne så fort jag ska göra nåt… imorse blev jag fööör inspirerad!!! French beaded flowers… !! Deeeet ska jag verkligen pyssla med sen!! Kanske är det jag ska göra idag. Samla inspiration på Pinterest. Det kanske är det jag orkar göra resten av dagen… har iaf vaxat morrhåren, det har då stått på to do list en läääängre tid. Så nu ser jag väl ut som en prickig korv i fejset kommande vecka.
Gott ändå!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar