Sidor

fredag 8 juli 2011

Glada kocken!

Oliver tycker om att hjälpa moster i köket, det märker väl jag det!
( Iaf i tio minuter ;) )
Idag käkade vi kycklingfile' som var marinerad Coca cola (???)
Har jag ALDRIG testat förut...
Men det vart gott, även fast jag råkade blanda ihop några recept, finns ju ungefär hur många som helst när man googlar....
Fast köra efter recept är ju ingen sport ;)
Nu har vi precis kollat en repris av "Halv åtta hos mig".
Tycker det är väääääldigt bra om barn får kolla såna program redan från tidig ålder ;)
Äh! Nu blire FREDAGSMYYYYYS!!!!
göttmos!

1 kommentar:

  1. Här hemma äääälskar barnen halv åtta hos mig, klockan åtta hos sjärnorna, per morbergs vad blir det för mat?
    Den enda "nackdelen" är att man aldrig får vara själv i köket längre =D

    Visst kom han sen där glassbilen, en kompis längre uppåt skogen hade gett honom onda ögat och sa till han att inte missa oss denna gången=D

    Ha det bäst!!

    SvaraRadera