Sidor

onsdag 27 juli 2011

Tänt vare här!

Eller snart iaf ;)
Avslutade eftermiddagen med en snabbis in till Chilli i sista sekund. Mina presentpengar brände i fickan ;)
Det vart 3 tjusiga lyktor till altanen!
Den största är väl närmare 80cm. En riktigt rejäl pjäs! (Men nu måste jag se till att köpa nya och större blockljus) Jag tycker det blev bra jag! Drygt 1400 spänn vart det och jag behövde inte ens tänka på det. SKÖNT!!! och tack så mycket till er jag fick dom av :D

Imorgon ska jag o Carro till Åland, så då kanske det blir lite mer shopping...
Kan hända.
Vad mysigt det kommer bli!
Vi ska åka Eckerö-linjen o sen ta en lokalbuss in till stan o gå där några timmar, jag får inte glömma bort att de ligger en timme före!!! Det skulle ju vara för nesligt om vi missar båten och bussen hem... Hahaha! Vilse i ålandspannkakan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar