Sidor

söndag 31 juli 2011

Jag bryter ihop!

Dels för att jag nu är inne på de sista timmarna av semestern, men allra mest pga alla sommarpratare jag envisas med att lyssna på stup i kvarten...
Jag har lyssnat på kanske 20 olika nu på semestern ( hade sparat en massa avsnitt sen förra sommaren på sr-appen) och det är ju VÄLDIGT sällan jag inte blir helt knäckt ett tag, men oftast kommer det ju en riktig solskenshistoria oxå, så det går över åtminstone inom en timme.
Just nu ligger vi, jag och Hampus, i soffan på uteplatsen och lyssnar på Jill Jonsson. Ett sånt fint prat! Avsnittet var från -10 och är jätteglad att jag sparade det, för jag tror de bara lagras i 30 dgr på sverigesradios hemsida...
Och det fantastiska med "sommar i P1" är att jag kan tycka att en person verkar vara helt ointressant, så lyssnar man på dennes program så både skrattar och gråter jag i salig blandning.
Ja det är härligt!

Nej nu blire lite film med Fredrik och mental förberedelse för jobb imorgon...

3 kommentarer:

  1. Men herregud!!! Är semestern redan över!?!
    Vart tog den vägen :(
    Super trist att gå tillbax till jobbet, ungefär precis i samma veva som man har vant sig vid att ha just semester =P
    Men det fixar du gallant och du.....snart är det ju JUL!!! Och då är det ju julstängt i några dagar ju ;D
    Skämt å sida......du får bli en sån sär lyx hustru som dom visar på tv:n.....det hade jag gillat XP

    Kramkram och god natt

    SvaraRadera
  2. Men vad är detta!? Ingen uppdatering på jääääätte länge ju :(
    Hoppas att jobbet inte suger allt för mycket......

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Hahaha!
    Jamenvisst skulle man vilja va en lyxhustru!!!
    Menmen... Man lär väl nöja sig med det man har... ;)
    Kramar :)

    SvaraRadera