Sidor

onsdag 3 augusti 2011

Jag lever...

...Kan ju knappt tro det själv, men jag har då alltså överlevt de första dagarna på jobbet.
Jag får bita i det sura äpplet VARJE morgon som jag kliver upp,
medan Freddan ligger kvar o trynar i sängen.
LIVETS RÄTTVISA?!?!?!
Jaja, det funkar väl hyfsat iaf, bara jag kopplar bort omvärlden
 o accepterar att semestern är över så är det inte såååå
tokigt att vara på jobbet ;)

Än så länge har det väl inte hänt nåt allvarligt....
Men i måndags!!!
Då höll jag på att få panik!
VART HAR BLINKET TAGIT VÄGEN!?!?!
Det där blinkandet som brukar vara på den gröna gubben när man går över gatan alltså?
Skulle till Svanströms o köpa lite grejjer till butiken.
Gick i godan ro.
Mitt i gatan:
RÖD GUBBE!!!!
HJÄLP!!!
Varför fick jag ingen liten varning att det var dags att skynda sig lite?
Ja STRESSAD blev jag iaf...

Sen är jag ju väldigt glömsk oxå.
Igår var jag jättenöjd när jag kom till jobbet.
Hade allt med mig och sådär.
9.50 kom jag på vad som saknades...
MASCARA!!!
Snyggt... INTE!!!!
Ja så då gick jag omkring o såg vääääldigt pigg ut hela dagen. Not!

Men senare igår uppenbarade sig 2 väldigt gentila saker!
1: snart är jag ledig 2 helger på raken, GULD!
2: Fredrik fixade hemmagrillade hamburgare till
middag igår ;)

Det är ju jäkligt gott det!!! :D
Fick man det till lunchlåda idag då.

2 kommentarer:

  1. Mmmmmums!! Varför lagar inte min gubbe mat åt mig när jag jobbar?!?
    Kan det vara så att jag har skämt bort honom.....eller att han är lat.....eller att jag lagar godare mat än honom =P
    Nä men fy Janeth!!! Han har ju faktiskt lagat mat en gång!!
    KNÄSKÅL fick jag då.....ifrån en älg!!!

    SvaraRadera
  2. Men Shit va exotiskt! Knäskål, från älg... Intressant!!! ;)
    Hihihi!!!
    Men så mycket gjorde han ju inte egentligen... Typ tända grillen o passa dom ;)
    Jag blir nog tusen gånger mer impad om han skulle koka ihop några knäskålar. ;)

    SvaraRadera