Sidor

söndag 7 augusti 2011

Bett på ändalykten

Sen i fredags har jag såna myggbett på baksidan ( varför just där??? Nån mygga som ville fetta ut sina myggläppar??? Det måste ju vara flera myggkilometer in till nån form av blod på den kroppsdelen...) och SOM det kliar! Det började faktiskt i början på veckan redan, men då var det mer förståeligt då det var vaden och smalbenet som råkade ut för en attack. Men nu är det faktiskt lite drygt... Har på handsprit, det är ju bra skit det, medan jag förundras över bakdelen som ser ut som en blandning av julskinka och prickigkorv.
MEN!!! det tänker jag inte visa, så istället tar jag en bild på nåt betydligt mycket trevligare!!!
En liten BUSUNGE som kom o hälsade på när jag fyllde år. :D

2 kommentarer:

  1. Tack söta vännen, för att du inte visade bakdelen ;)
    Tyckte att det räckte gott med en go fis i stället ;D

    SvaraRadera